Tuesday 8 June 2010

Haul (#1) - maly update

Kochane dziewczyny!

Pewnie polowa z Was juz obejrzala moj haul (#1), niestety mialam problem z jego wgrywaniem i narazie wgralam tylko pierwsza czesc, postaram sie pojutrze wrzucic druga czesc, mam nadzieje ze sie uda ;)

Narazie nie pozostawiam Was bez rzadnego filmiku, mam nadzieje ze sie Wam spodoba ;)

Jezeli macie jakies sugestie jaki filmik powinnam zrobic, pisze mi prywatne wiadomosci, lub zostawiajcie komentarze!

Ogolnie wiem ze bardzo, Wam obiecalam ze poprawie sie z filmikami, ale nawet na przerwach w szkole caly czas sie ucze, zostalo mi tylko dwa miesiace do testow, puzniej znowu nastepne, mam nadzieje ze zrozumieniec. Mam tez inne zycie nie tylko YouTube, ale musze ze wszystkim nadgonic, narazie wgram Wam ten haul a w weekend pomysle nad nowym filmikiem ale nic nie obiecuje bo 12 i 13 mam warsztaty taneczne z Anja Jujka :)

Buziaki,
Weronika xoxo

2 comments:

  1. Mam nadzieję , że dodasz filmik z rozwiązaniem konkursu tj . giveaway :)
    Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  2. Mogłabyś zrobić filmik o tym jak radzić sobie z miesiączką w szkole?Kiedyś obiecałaś że taki zrobisz!

    PS.I nie przejmuj się tymi którzy piszą takie obraźliwe komętarze!One po prostu ci zazdroszczą!:)

    ReplyDelete