Sunday 7 November 2010

TAG: 30 pytań od kwiatek1237

Hej Dziewczyny & Chłopaki!

No więc parę dni temu dostałam wiadomość od Kwiatek1237, z pytaniem czy mogłabym zrobić dla niej specjalnie filmik z odpowiedziami na pytania które ona mi wysłała, niestety teraz mam dużo nauki i nie mam za bardzo czasu na nakręcanie filmików ale mam nadzieję że się kwiatek nie obrazi, bo postanowiłam zrobić blog posta zamiast filmiku ;)

__________________________________

1. Ulubiony produkt do włosów: Szampon do włosów, w tym momencie używam z Dove chroniący włosy przed ciepłem i jest niesamowity, uwielbiam go.
2. Ulubiony produkt do pielęgnacji twarzy i ciała: Neutrogena Visibly Clear makeup remover & masło kokosowe z Ziajki.
3. Ulubiony cień do powiek: Nie potrafiłabym wybrać jednego dlatego wybieram moją mini paletkę z Dior w kolorze 809 Petal Shine.
4. Ulubiona mascara: Nie znalazłam jeszcze takiej ale bardzo lubię Calvin Klein Lenthening mascara, Maybelline The Falsies & Collosal.
5. Ulubiona bransoletka: Charmsy z Primarka.
6. Ulubiony naszyjnik: Złoty łańcuszek z dwoma serduszkami który dostałam od mamy parę lat temu.
7. Ulubione kolczyki: Zwykłe perełki, które noszę na okrągło.
8. Ulubiony pierścionek: Nie mam takiego,
9. Ulubiony kwiat: Konwalia & słonecznik,
10. Ulubiona książka: Kaktus w sercu & I heart New York,
11. Ulubiony przedmiot w szkole: Projektowanie ciuchów,
12. Ulubiona zupa: Ogórkowa & pomidorowa,
13. Ulubiony sklep z ciuchami: Primark, New Look,
14. Ulubiony sklep z butami: W każdym sklepie kupuję buty,
15. Ulubiony sklep z biżuterią: Primark♥
16. Ulubiona perfumeria: Superdrug & Boots,
17. Ulubiony sklep z kosmetykami: powyżej,
18. Ulubiony błyszczyk: MAC Partial to Pink & NYX 101 Sugar Pie,
19. Ulubiona szminka: MAC Innocence, Beware!
20. Ulubione perfumy: Chanel Coco Madmoisele,
21. Ulubiony lakier do paznokci: OPI Lucky Lucky Lavender,
22. Ulubiony kolor: różowy, niebieski, fioletowy, zielony.
23. Ulubiony napój: Pepsi :),
24. Ulubiona gazeta: Glamour, Uroda, Joy & Avanti,
25. Ulubiony balsam: nie mam ulubionego balsamu,
26. Ulubiona bluzka: biały t-shirt z napisem I ♥ New York,
27. Ulubione spodnie i leginsy: Zwykłe jeansowe rurki i zwykłe czarne leginsy,
28. Ulubiona sukienka & spódniczka: Mała czarna i spódniczka w motyle z Primarka,
29. Ulubiony film/serial: Dużo mam filmów ale ogólnie lubię filmy taneczne typu; W rytmie hip-hopu 1 &2, Wytańczyć Marzenia, Step up 1,2 & 3, Super Sweet Sixteen Movie, a co do serialów to The Hills, The City, Na wspólnej, Jersey Shore.
30. Jak się masz: Dobrze ;)

Mam nadzieję że tag i moje odpowiedzi Wam się spodobały, i zapraszam do zabawy :)

No comments:

Post a Comment