Monday 18 April 2011

music♥

Hej dziewczyny,


Dzisiaj nowy post ktory zostal zaproponowany przez jedna moja widzke & jest to kolejny post o moich ulubionych piosenkach w tym momencie. Musze przyznac ze teraz mam slabosc, do 'letnich' piosenek. No ale tak czy inaczej, mam nadzieje ze spodobaja wam sie moje propozycje!

1. Craig David - Summer Jam ♥

2. N-Dubz - Morning Star,

3. Drake ft Rick Ross - Aston Martin Music ♥

4. Chris Brown ft Justin Bieber - Next 2 You,

5. Wiz Khalifa - Roll up ♥

6. Chris Brown - Beautiful people,

7. DJ Q ft Mc Bonez - You wot ♥

8. Ice Cube - You can do it,

9. Snoop Dog - Sweat ♥

10. LMFAO - Party Rock Anthem,

11. Nicki Minaj - Girls fall like dominos ♥

12. Vybz Kartel - Love you baby

13. Britney Spears - Till the world ends ♥

14. Wiz Khalifa ft Snoop Dog - Young, Wild, Free

15. Nelly ft Kelly Rowland - Gone ♥


Buziaki,

Weronika xoxo

2 comments:

  1. Dzięękuje ci bardzo, to ja poprosiłam o ten wpis. :) Cieszę się, że nie olewasz swoich widzów. <3

    ReplyDelete
  2. nie ma za co, jak masz jeszcze jakies propozycje to pisz♥

    ReplyDelete